reede, 19. märts 2010

LL läheb homme lasteaiast sõbranna sünnipäevale. Minul jälle peamurdmist seoses kingiga.
Täna õhtul ma poest ühe pluusikese ära tõin ja pildi peale värvisin. Värvideks tekstiilivärvid.
PILT (kliki)



Kolmapäeval käisin Valjalas õpetamas Ogalalat. Ja siis taheti veel, et näitaksin traadi ja pärlitega heegeldamist. Ogalala tuli mul vanast rasvast, aga traati ma heegeldanud pole rohkem, kui ühe klambri peale. Proovisin siis kodus enne järgi. Tegin peavõrud. Marinile väga meeldisid. LL ei osanud midagi arvata, tahtis vaid, et ruttu pildi ära teeksin.
Vaatasin, et roosa peavõru sobib hästi oktoobris valminud kleidiga, mida saab kasutada ilmselt emadepäevapeol!




4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sel aastal Lissul see sünnadelkäik popiks läinud!
Ilus pluus sai!

Sirtsuk ütles ...

On jah sünnipäevadel käimine hoo sisse saanud!

viki ütles ...

Kle kullake see pluus on prooo :) nii mõnii üritan tekstiilile maalida aga teeb selle suurima vea et ei maali ühtlaselt ja pilt jääb kole. aga su on täpselt õnnestunud :D

Sirtsuk ütles ...

Tänan Viki! Eks mul ole arenguruumi kindlasti veel. Olen vaid üks kord pisihaldja kursuselt õpetussõnu saanud. ;)