laupäev, 13. märts 2010

Doomino kampsun.

Kui dropsi lõngade tellimine käis, siis imetlesin kampsunit niisama. Tundus keeruline ja isegi ei võtnud seda plaani. Nüüd aga tekkis ikkagi tahtmine proovida. Kohalikust lõngapoest leidsin Novita Puro Batiku. Esmapilgul pettis mind ära, et see on puuvillane lõng. Lähemal uurimisel selgus, et puhas akrüül. Akrüüli ma üldiselt väldin, aga see tundus mõnus katsudes. Mõtlesin, mis ma mõtlesin, ära ma selle poest tõin. Nüüd on alguski tehtud, mis ei tulnud eriti kergelt, sest pole kunagi seda tehnikat teinud ja mul polnud mingit aimu, kuidas selle ülesehitus on.Kuna lõnga katkestada ei tahtnud, siis võtsin igale lapireale lõnga jooksma, aga oh seda lõngasegadust...
Ühesõnaga-vaatame, mis saab ja välja tuleb.












Varemast ajast on veel ülesse panemata mõned mobiiliripatsid.
Fimoroosidega ja Ja sõbrapäeva südametega. Süda
on ise läbipaistvast fimost.






Üks väike korvike, mille kinkisin sõbrannale sõbrapäevaks.
Korv on punutud kohvipkkidest lõigatud ribadest.






Marin(tütar) pidi koolis tegema kunstitunnis skulptuuri. Ta eriti näputööd ei harrasta, aga selle baleriini tegi otsast lõpuni ise, kaasaarvatud tüllseeliku. Täitsa lahe tuli!






4 kommentaari:

Triin ütles ...

Kaunid valmis tööd! Tütre tehtud baleriin on imeilus! Edu uue kudumi tegemisel, lõnga värvus tundub küll hästi ilus :)

Kayl ütles ...

Väga lahedad lillelised ripatsid :)
Äratundmisrõõm lõnga suhtes ...millegi pärast seostus mulle ka see lapikudumiga. Põnev oodata sinu oma valmimist.

Anonüümne ütles ...

Minu meelest ei lähe sul ükski kudum aiataha,niiet jõudu uuel üritusel:)

Sirtsuk ütles ...

Tegelikuld Diana on küll üks variant peale "aiataha" minemise, see, et jääb pikaks ajaks pooleliolevana seisma!