teisipäev, 27. juuli 2010

Vilditud saunamüts

25. juuli said Saaremaa Isetegijad jälle kokku üle pika aja. Sõitsime külla Marelile , et ta õpetaks meile saunamütside viltimist. Väga mõnus päev oli! Mina olin ainuke, kes mütsi valmis ei saanud. Ilmselt sellepärast, et LL oli mul kaasas ja ta põhimõtteliselt elas mul seljas, sest pelgas perekoera.



Teistel aga said valmis ilusad mütsid! Minu oma see kollane poolik mütsinäitusel.




Aga kuna ma nagunii sealt edasi läksin oma maakoju, siis teadsin, et vildin seal edasi. Nii et polnud hullu midagi. Eile viltisin juurde veel lillekesi ja selline saunakübar mul valmis saigi!
Nüüd näpud sügelevad ja tahavad veel ühte mütsi viltida! ;)


6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ilus müts tuli!
Minagi tuunisin oma mütsi: lõikasin oluliselt lühemaks ja tegin kaunistuse kõrvale!Nyyd tip-top:)

Sirtsuk ütles ...

Liiga pikaks venis see ju minulgi, lõikasin ka lühemaks!

Katrin ütles ...

Hästi vahva ja armas, lausa romantiline :)

Triin ütles ...

See on nii uhke saunamüts! Võiks öelda, et lausa pidulik saunamüts :)))

Sirje ütles ...

See näeb välja pigem kui kübar :D väga uhke.

Sirtsuk ütles ...

Aitäh! ;)