esmaspäev, 26. juuli 2010

Kleit LL-le


Ikka sain valmis!!!! Mille üle olen muidugi õnnelik. Olen praegu igal aastal talle ühe suvekleidi heegeldanud, sel aastal aga tundus, et jääb ära, sest ei leidnud ühtegi head mõtet ja heegeniiti ka mitte. 
Tallinnas käies Lianni  lõngapoes aga jäi mul suu lahti  Hanna Gable
värvivaliku ees(võrreldes Kuressaares saadavaga)..., missest et eelmised 2 suvekleiti olin just sellest heegeldanud.
Neid nähes valisin siiski  mõned värvid ja ära ma nad ostsin, teadmata,mis neist täpselt edasi saab... no tütre kleit küll kusagil ajusopis märku andis, aga see oli ka kõik...
Eile see kleit lõplikult valmis sai.  
LL muidugi ise ülirahul nagu iga uue asja üle... :)





10 kommentaari:

miokas ütles ...

Oi, see on kyll igavesti kena ja edev üllitis. Laps peabki sellega rahul olema, muud moodi poleks võimalikki.

Lillysmuul ütles ...

VAU! Niiiiiiiiiiiiii armas!!!!
Ma oleks ka sellisega rahul Väga rahul.

Tiina ütles ...

WOW...mul hakkas süda nii puperdama...on nii ilus!!!!!!!!!
S u p e r ! ! ! !

Anonüümne ütles ...

Väga-väga kena ja kaunis kleit :)
Tüdrukute emmedel ikka nokitsemist jagub kui tahtmist jätkub ;)

-rion-

Katrin ütles ...

Imeline! Ja väga armsate värvidega :)

Anonüümne ütles ...

Nii armas tõesti!

Triin ütles ...

Imepärane kleidike! Preili poosidest on näha kui väga uus kleidike talle meeldib :)

Kadri ütles ...

Väga ilus, minul jäigi selleks suveks üleni heegeldatud kleidike või seelik tegemata. Eks seda viga annab muidugi parandada, tuleb lihtsalt teha külmaaja seelik (Kätul samasugused kingad nagu Lissulgi :P)

Sirtsuk ütles ...

Tänan Kadri!

(Need kingad on vist väga levinud jah! :D)

Yarnlover ütles ...

See on ju niiiiii ilus! Küll on hea, et minulgi üks väike tüdruk on, pean vaid ootama, kuni ta sellistest meistritöödest lugu hakkab pidama :)