pühapäev, 14. juuni 2020

Paeltikandiga romantiline kott

 Märtsis, kui oli koroona aeg, ei saanud mina kodus olla, pidin tööl käima ja peale selle on mul ju ka veel need rahvarõivad "kukil", vaba aega väga ei olnud, aga  otsustasin osa võtta ajakirja "Käsitöö" konkursist aksessuaarid perele ja koju. Mõtlesin, et kui saan valmis, saadan ära, kui ei saa, ei juhtu ka midagi. Tahtsin oma roosimõtted kusagile istutada ja selleks tooteks sai seekord kott.
Kotti kaunistavad  pael- ja rokokootikandis roosid koos pärlite ja kivikestega.
Reedel, uut  ajakirja lehitsedes, märkasin üllatusega, et minu kott on võistluse tulemusel jagamas 1-2 kohta. Olin muidugi  ülirõõmus, et mu kott ka teistele meeldis ja nii palju tähelepanu sai.







2 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga-väga ilus kott! Nägin ka just eile seda kotti uues Käsitöö ajakirjas ja rõõmustasin su võidu üle! Palju õnne!

Sirtsuk ütles ...

Aitäh! :)