laupäev, 19. september 2020

Niplispits

Uus koolitusaasta algas. Rahvariided võtsid nii palju aega ja kohe uut koolitust ei plaaninud, aga juhtus nii, et ikkagi olen ma seal, kus olen. Sain endale ka uue mänguasja. Täna oli esimene  päev. Terve päev niplispitsi.Alguses tundus, et see on võimatu, et midagi päeva lõpuks selgeks saan, aga alahindasin ennast. Väga teraapiline on neid pulki " loopida", Kui muster peas, siis veel toredam..
Õpetajaks Kristiina Nemirovitš-Dantšenko 


Esimene  proovipits on lihtsalt võrk, 5-l  erineval moel. 


Esimese koolipäeva lõpuks sai tegemise isu väga täis.  
Juhendaja andis ka kodutöö, aga mõtlesin , et pikka aega ei taha seda pitsi nüüd uuesti teha. 
Koju jõudes, tegin ühe metsatiiru ja uskumatu, aga tahtsin uuesti proovida. :D Nüüd on mul esimene kodutöö pulkadel ja vaikselt lahendan ülesannet. 
  


2 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga tubli! Meil käis kümmekond aastat tagasi õpetamas Eeva Talts, aga ei minust saanud niplajat. Proovitööks tegime ka sarnast asja.

Sirtsuk ütles ...

Mina olen praegu täitsa sõltuvuses veel. Eks näis , kui mustrid raskemaks lähevad, kas siis ka veel. :D