esmaspäev, 24. veebruar 2020

Eesti Vabariik 102

Mina olen põhiliselt nädalavahetuse käsitööline. See tähendab, et tellimusi teen nädala vahetusel. Vahel, kui väga kiireks läheb või on midagi kiireloomulist, teen ka nädala sees. Nädala sees kulub mu vaba aeg rahvariiete peale, mis peavad valmis saama juuniks,
Reede õhtul peale tööd, seadsin  jälle sammud (loe: autorattad)  maakodu poole, et teha paar asja, mis on valmis vaja teha. Kuna oli ette näha, et seekord tuleb kolmepäevane nädalavahetus, siis võtsin seda kohe eriti mõnuga. Loomulikult ei alustanud ma sellest mida vaja, kuna oli rohkem vaba aega. Peas mõlkus mõte rukkililledest ja rahvuskust lõiketerast, mida tahtsin katsetada.
Laupäeva pool päeva tegingi rukkililli ja katsetasin seda toredat lõiketara, mille olin endale seotanud.
Peale selle oli väljas torm, päris korralik. Aga mul oli mõnus soojas toas.
Peale lõunat kadus aga elekter... Lootsin, et vaid korraks. Elektrienergiakatkestuste kaarti lahti lüües (arvuti oli ju täis laetud), selgus, et enne 20-ne tunni möödumist voolu tagasi ei lubata. Enamvähem iga Saaremaa nurk paistis elektrita. Polnud muud, kui sammud (loe: autorattad) jälle linnapoole seada, sest maakoju jäämisel ei olnud mõtet. Asjad, mis olid vaja valmis teha, jäid tegemata, õnneks annab nendega nädalakese veel oodata.(mitte, et ma oleks sellega väga rahul olnud)
Aga vabariigi aastapäevateemalised kaardid said ju siiski valmis. :) Ja neid oli väga mõnus teha. :)
Pühapäeva õhtuks näitab elektrilevikatkestuste kaart, et maakodus ikka veel elektrit pole, enamus Saaremaad oli selleks ajaks juba valgustatud.
Minu 2 kaarti said sellised. :)
Head Eesti Vabariigi aastapäeva! :)



3 kommentaari:

evegr ütles ...

Lihtne, pidulik ja kaunis! Ei teadnudki, et sellist lõiketera olemas on.

Malle ütles ...

Väga ilusad rahvuslikud kaardid! Ma nägin küll seda lõiketera, aga kuidagi libises mööda, nüüd on kohe kindlasti väga vaja! :)

Sirtsuk ütles ...

Aitäh, Teile! :)
Lõiketera on mõnus jah, tasub soetada. Vahel võib vaja minna!