laupäev, 17. august 2019

Rahvarõivad

Suve jooksul olen koguaeg tegelenud edasi ka rahvarõivastega.
Sain kuni sügiseni laenuks kangasteljed. Panin need ülesse enda garaazi.
Juunis sai juba kudumisega algust tehtud. Ideaalis võiks mul tulla 3 komplekti, aga keskendun algul ühele, kuna pole varem kunagi kudunud ja ei teadnud kas see mulle üldse meeldib. Kurruniidid kudusin kohe sisse. Iga 3 cm tagant.



Juuli alguseks oli 3 laidu valmis.



 Kurrutama hakates selgus aga et see 3cm on liiga vähe kurruniitide vaheks, kuna olen suhteliselt tugevalt kudunud. Ühel tükil proovisin 1,5cm vahega kurruniidid ja tõmbas ilusti kurdu. Nüüd tuleb mul mõelda, mida nende tükkidega teha, mille kurrutamisega pean vaeva nägema. Ilmselt pean käsitsi juurde panema niite.
Siin pildil on ilusti näha. Pooleliolev kurrutamine. Ülevalt mustast kuni  punaseni (kaasaarvatud mõned sentimeetrid punast) on 1,5cm vahega kurruniidid ja allpool  3cm vahega.  Ülevalt jookseb ilusti kurdu, alumine osa jonnib vastu.

Hetkel koon veel edasi uusi laide, tahan jõuda kõigi kolme seeliku jagu kootud.
Pean mainima, et mulle meeldib see kudumine.



4 kommentaari:

Malle ütles ...

Ma ei oska muud öelda kui: "Respekt!"

Sirtsuk ütles ...

Kursus saab läbi juunis. Vähem kui aastaga veel väga palju tööd ees! :)

Heli ütles ...

Väga tubli igal juhul! 3 seelikut kududa on ikka väga suur töö. Ma lõin ka oma seeliku kudumisel kõigest jõust koelõngu kokku ja sain triibu ettenähtust mm kitsama.

Sirtsuk ütles ...

Tänan, Heli! Arenen koguaeg! :)