esmaspäev, 12. mai 2014

Tops Helile ja korvi katsetus.

Vanema tütre töökaaslasel on sünnipäev tulemas ja tütar tahtis, et ma teeksin talle midagi.
...ja ega ma midagi muud peale topsi ei suutnud kiiruga välja mõelda. ;)




Juba 20 aastat tagasi kogusin infot pajuokstest punumise kohta. Kuna okste teema tundus ikka hull ettevalmistus , siis proovimata see mul jäigi.  Nüüd liiguvad ringi õpetused ajalehest punutistest  ja kohe hakkasin jälle vaikselt infot koguma, et ükskord tahaks ikka ära proovida. Kuna mul paljud käsitöötarbed on lihtsalt karpides, siis mõtlesin, et punun neile korvid. Esimene katsetus sai siis nüüd valmis. Esimese katsetuse kohta jäin enamvähem rahule, aga tean, et arenguruumi on mul on küll ja veel. ;)


Üks lihtne õpetus.






2 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga kena tops ja korvikesega võid küll igati rahule jääda. Väga ilus! Mina pole viitsinud seda tööd veel ette võtta! ;)

Sirtsuk ütles ...

Tänan,Malle! Eks ma ka ikka olen edasi lükkanud selle katsetamise, aga nüüd sai algus tehtud ja kui ma midagi suuremat ette ei võta, siis mõne korvi enda asjadele teen kindlasti veel!