kolmapäev, 15. jaanuar 2014

Topsid


1.jaanuaril loosisin FB-s välja 2 topsi. Värvid sai võitja ise valida. Mõlemad võitjad valisid mustaga. Malle musta-roosaga ja Margit musta punasega. Kuna ma ei ole musta põhjaga varem ühtegi topsi ega karpi teinud, siis otseloomulikult oli see minu jaoks uus väljakutse. "Kammisin" kohalikud poed läbi, aga ühtegi sellist musta paberit või tapeeti ei leidnud, mida saaks kasutada. Kuna minu vanaisa õed kunagi (70-80-aastatel) tegid palju paberist asju, igasuguseid kujukesi, loomi ja karpe. Ja neil oli pealmine kiht värvitud. Mõtlesin, et proovin ka värvimisega. Saigi mõlemal topsil väljast põhikiht värvitud mustaga.
Kaunistamine oli juba põnevam.  Ja nagu alati kõik oma topsid , siis ka need lakkisin pärast veel üle. Loodan, et saajatele natukenegi meeldib! Mina sain küll tänu neile uue kogemuse, mis on ammu meeles mõlkunud. et prooviks kunagi.  :)




 

 

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Üks tops ilutseb nüüd minu laua peal! :) Väga kena! Ei saagi enam rohkem minu nägu olla!

Sirtsuk ütles ...

:)