pühapäev, 26. september 2010

Rahvuslik kleidike

Lõpuks see mul valmis saigi! :)
Kui kevadel seda kleiti nägin Garnstudio lehel, tellisin julgelt kohe lõngad ära, sest teadsin, et selle kleidikese ma LL-le kuduma pean. Suvi tuli aga nii kiiresti peale ja jätsin kleidi sügiseks.
Kuna minu tütar on suurem, kui seal välja pakutud õpetuses, siis natuke muutsin suurust endale sobivamaks.
Ja ülemise osa tegin teistmoodi, kui õpetuses, lõpetasin raglaaniga.
Fabel on kudumiseks väga mõnus. Dropsi alpaca(mustri osa valge lõng) ülatas mind aga väga, sest see on kõige mõnusam alpaca lõng, mida siiani kudunud olen.





20 kommentaari:

Anneli ütles ...

Ah, mis, juba valmis.. Alles sa ütlesid, et peaks tegema hakkama, aga pole aega. Alles sa kudusid seda seelikuosa.. Oled ikka nobe! Kuigi see pole enam kellelegi uudis. :)

Kleit on väga ilus!

Tiina ütles ...

Ilus kleit tõesõna! Pean ikka ka ära lõpetama ;)

Heli ütles ...

Väga kaunis tulemus! Tee või oma tirtsulegi samasugune:)

Diana Tammann ütles ...

Väga, väga ilus! Ja see mustriline osa all ääres on nagu kirss tordil. :))

Drex ütles ...

Väga armas kleidike :)

Merike ütles ...

Ma ka juba pikka aega imeltlen seda kleiti, kui kudumiseni ei ole veel jõudnud. Sinu kleit on aga väga, väga ilus.

Triin ütles ...

Imeilus kleit! Ja ülemine osa on hea lahendusega :) LL väga kenasti poseerib kleidiga, ta juba suisa modell Sul!!! Mul nüüd ühel kleidil veel sutsuke kududa ja saab ka valmis. Aga jällegi minu omades variatsioonides ...

Kadri ütles ...

Olen ka seda piilunud küll garnstudio lehel ja küll imetlenud juba valminud kleite ja iga kord mõtlen, et peaks ka tegema plikale, nu näed tuligi jälle isu peale. Kas lõngakulu suuruse muutmisega ka oluliselt muutus?

miokas ütles ...

Pean ka ikka ütlema miskit, ei saa kohe muidu: paganama ilus kleidike on see. Vaimusilmas juba lisasin juurde pitsilised valged varrukad ja jube kena komplekt kangastus silme ette. Peaks äkki ka plaani võtma :)

KYLTS ütles ...

Imeliselt kaunis kleidike !

Katrin ütles ...

Palju ilusam kui õpetuses :) Väga kena ja sobib imehästi!

Sirtsuk ütles ...

Aütäh teile!
Maasikmari- Ostsin sama koguse lõnga nagu kõige suuremale suurusele soovitatud oli. Lissu mul selline piits, et talle mahuvad ümbermöödult 4 aastase oma vabalt selga.Kui nüüd tegemiseks läks, panin pikkusesse mingi 15 silma juurde ja sellega jäi mul muidugi lõnga laiusele ju vähemaks. Kui kõik 3 tokki kootud sai, tahtsin poest veel ühe osta, aga kahjuks oli see lõng sealt otsas. Valmisoleva seeliku ümbemööt aga sobis ja nii otsustasingi, et teen lõpuni valmis. Originaali peal on seeliku osa laiem. Nii et kui tegema hakkad, võta igaks juhuks 4 tokki fabelit, teistega tuled välja.

Lemmi ütles ...

Väga vahva kleit ja järjest rohkem hakkab see lõng mind huvitama.Tõesti ilus!

Kadri ütles ...

tänud, nu mu Kätuke ju ka siuke Pöialliisike nagu sinu preiligi ja samuti ei vasta endiselt viiese mõõtudele:)) Näitasin talle kleiti ka ja arvas, et võiks küll selline tal olla.

Sirtsuk ütles ...

Aitäh Lemmi!
Maasikmari- Mäletan jah, et Kärt on samasugune, kui Lissu. Kui ma aga uuesti peaksin talle seda kleiti tegema, võtaksin 4 tokki, saaksin laiutada ;)ja tegelikult peaks kleidi allääres ka fabelit mõned read kuduma, aga selleks mul seda kohe üldse ei jätkunud, tegin kõik punasega. :)

Kadri ütles ...

no jah aga praegu seda punast poes polegi, pakkusin kollast, et ka ilus aga tema tahab ikka samasugust punast :) preilid ja nende soovid:P

Sirtsuk ütles ...

:D

Siret ütles ...

Jube ilus (ja nii suur) töö! Väga lahe, et keegi viitsib ette võtta niisugust tegemist!

Sirtsuk ütles ...

Aitäh Siret! :)

Koduhaldja Pihtimused ütles ...

See on nniiii vahva kleit!!!Väga hästi sobib "väikesele ketrajale"!

Päikest Teile!