laupäev, 14. august 2010

Blue Little Lady Doll

Mulle meeldivad väga need pisikesed amigurumid! Triinu ka muudkui heegeldab armsaid nukke ja loomakesi, nii mina siis ka ei suutnud enam vastu panna.
Õpetuses on nukk küll roosas, aga minul seda värvi just polnud, nii tegingi sinise.
Matejal puuvillane, heegelnõel nr 2.Nuku pikkus on 10cm.



Pilt särgile! LL-le juba ammu lubatud, et tema uus roosa särgike saab joonistuse. Piltki oli ammu valmis valitud, nüüd lõpuks tegin ä ra.
Uus asi minu jaoks oli kivikeste kleepimine joonistusele. Eks paistab kaua vastu peavad.


8 kommentaari:

Diana Tammann ütles ...

Armas nukuke. :)
Pluusipilt väga kena. :)

Tiina ütles ...

Pilt pluusil armas ja nukuke- nunnuke!

miokas ütles ...

hei! Kui sa kade pole, valgusta pisut pildi tegemise tehnikat. Mil moel sa väljavalitud pildi pluusile kannad ja mis värve joonistamiseks kasutad?

Triin ütles ...

Väga armas nukuke! Tore, et minu nukundus pani Sinulgi mõtted samas suunas liikuma :))
Pluusi kaunistus on samuti võrratu!

Sirtsuk ütles ...

Tänan!

Miokas-varem joonistasin ma läbi akna särgile musta siidi guttaga piirjooned, või kui särk läbi paistis, siis tegin seda ka laua peal...
Aga juhuslikult ükskord avastasin, et prinditud(mul on laserprinter) pildi joon jääb kuuma triikrauaga triikides ka ilusti peale. Jääb küll vastupidi, aga mulle sobib teistpidi ka!
Värvideks on tekstiilvärvid.Piirjooned teen pärast musta siidi guttaga. Kõige lõpuks triigin valmis pildi veel üle ka.

Heli ütles ...

Need amigurumid on jah nii armsakesed, et teeks või ka proovi. Olen alati lausa kadedusega vaadanud ja imetlenud hea kunstnikukäega tegijate käsitööd, kõik on nii paigas. Imekaunis on Su loodu kõik!

miokas ütles ...

Tänud! Väga edevad pluusid igatahes on sul välja tulnud. Kes teab, võib-olla ühel hetkel proovin oma tibidele ka miskit teha.

Sirtsuk ütles ...

Aitäh Heli!
Miokas- võta ette jah, see on päris mõnus tegemise ja tibid on kindlasti rahul! :)