esmaspäev, 21. juuni 2010

Marini lõpukleit

Mul tuli õmmelda sel kevadel 2 lõpukleiti. Teisest mul kahjuks pole pilti, aga kui õnnestub saada, siis näitan.
Minu tütar aga jõudis enne mitu korda ümber mõelda, et millist tahab. Roosa värv oli vaid kindel...
Lõpuks, kui tundus, et ta on otsustanud, olin mina ka valmis õmblema hakkama. Selline see kleit siis sai lõpuks. Materjaliks atlas,šifoon ja pärlid.

4 kommentaari:

Anneli ütles ...

Pole lihtsalt sõnu.. Marin on no nii pimestavalt ilus tüdruk oma uhkes kleidis.
Kas need pärid rinnapealset raskeks ei teinud? Oletan, et klaaspärlid, neid päris palju seal.

Külli ütles ...

Imeilus kleit! Õnne tütre lõpetamise puhul!

Sirtsuk ütles ...

Tänan!
Anneli- Natukene on raske, aga mitte nii raske, et oleks ära vajunud, istus ilusti rinna peale. ;)
Nende peale õmblemine oli palju raskem ja aeganõudvam töö! :D

Sirje ütles ...

See on üks tõeliselt ilus ja romantiline lõpukleit.