pühapäev, 30. mai 2010

Üks selline kuju on mulle siginenud koju 90-ndate algusest. Alguses oli see musta värvi. Aeg läks edasi, ära visata ei raatsinud, värvisin siniseks. Nüüd jälle ports aega edasi läinud ja tundus, et nüüd on vist selle kuju aeg otsas, lihtsalt tundus tarbetu tolmukoguja.
Siis aga käis mõte, et tegelikult oleks mulle vaja maale nõelapatja, et mul oleks ka seal kohe nõelad võtta. Tegin krakleetehnikat ja liimisin kanga padjatäitega kaussi.
Saingi endale nõelapadja ja kujule otstarbe.

Veel köitsin kiirelt märkmiku, kuna ühele õpetajale jälle kingitust vaja. Formaat on A5














Igasuguseid töid tuleb vahele ja neid, mis vaja teha, valmis ei saa. ;) Üldiselt mulle meeldib, et poolikuid töid on ees, aga hetkel tundub neid liiga palju olema.

5 kommentaari:

Triin ütles ...

Väga kaunis tulemus! Kuju on justkui uuesti sündinud ja kübeke romantikat on sellele juurde lisandunud :))

Anneli ütles ...

Jube kihvt nõelapadi! :D
Krakleetehnika läheb hästi kokku Sinu maakoduga.
Album jällegi imeilus!

mermaid ütles ...

heh, mul oli ka kunagi selline kuju :D
nõelapadi on äge!

Sirtsuk ütles ...

Tänan!
Kusjuures nõelapadjana on see väga hea. Mul on tavaliselt nõelapadi laualt just siis kadunud, kui hetkel vaja läheb. Nüüd aga on terve kuju laua peal püsti ja leian kohe ülesse. ;)

Siret ütles ...

Ma pean ütlema, et see on küll nüüd kõige erootilisem nõelapadi, mida ma kunagi näinud olen :D Väga kift mõte!