laupäev, 22. mai 2010

Minu väike balletiprintsess

LL juba pikemat aega räägib, et tema tahab baleriinikleiti ja kingi. Olin planeerinud sünnipäevapeoks kleidi valmis saada. Eile õhtul (viimasel hetkel) tegin mõne tunniga kleidi valmis. Tütar oli muidugi väga rahul! Kuna kingakesi ise eriti ei tee, siis jäid need saamata tal, aga ta ei olnudki kurb, sest tal oli nüüd kleit.
Kleidil on 5 tüllikihti. Pealmine kiht ja varrukad on taaskasutuses, leidsin sellise armsa lillekestega ja litritega tülli teise ringi riietes poest. Kuna roosat trikotaazi meie kaubanduses polnud, siis ostsin suure T-särgi ja sain sellest ilusti tetud kehaosa ja püksikesed alla.

Tordiks sai meil juba pool aastat ette planeeritud Barbi nuku tort. Nii kui Lissule sellist torti aasta alguses näitasin netist, tuletas ta kuni siiani mulle aegajalt meelde, et sellist torti tahab sünnipäevaks. Käis aegajalt youtubest uurimas, kuidas see tort ikka valmis saab.Ise ma täpselt sellist ei teinud, aga julgust proovimiseks andis küll. Peale selle oli talle üllatus, et just uu baleriinibarbi sealt kleidist välja tuli.



Päris 5 aastaseks saab ta teisipäeval, aga peo sõpradega pidasime ära täna! :)

8 kommentaari:

Merike ütles ...

Väga ilus kleit, sellisega oleks rahul iga tüdruk ja tunneks ennast tõelise baleriinina.
Õnnesoovid ka teile sinna saarele.
Minu kratipilkal on ka teisipäeval sünnipäev, ta saab 3a.

Sirtsuk ütles ...

Tänan! Ja ongi teil ka 25.05 sünnipäev jah! Lahe!

Tiina ütles ...

Imeilus kleit! ja tort vägev!
Iga 5 aastase unistuste sünnipäev!!

Triin ütles ...

Ühe lapse unistused on jälle teoks saanud :))) Imeilus baleriinikleidike!
Õnnesoovid saabuva sünnipäeva puhul!

Sirtsuk ütles ...

Aitäh, Tiina ja Triinu!!

Sirje ütles ...

Nii vahva kleit! Ei julge oma piigale näidatagi, siis tuleb enesel ka tegema hakkata :D Ja tort on ka väga kaunis. Ega polnudki ju raske teha? :)

Väikesele piigale ka õnnessoovid meie poolt.

Sirtsuk ütles ...

Tänan Sirtsu!
Eks selle tordiga tükk susserdamist oli, aga valmis sain! :D Tegelikult oleks mulle meeldinud martsipani kattega, aga martsipan on üsna võõras mulle ja loobusin. ;)

Kadri ütles ...

nii armas, üldse ei imesta, et ta sellisest seelikust unistas, enda oma mul ju ka kogu aeg keerleks ja keerleks ja keerleks.....
Õnnesoovid piigale!