esmaspäev, 19. aprill 2010

"Kuum sokk"

Isetegija.net "Kuum sokk 2010"



Alustades algusest...
Isetgijas kuulutati aasta alguses välja sokikonkurss. Kuna ma just mehe õele sünnipäevaks sokke kuduma hakkasin, mõtlesin, et panen ka niisama need konkursile. Ta tahtis kindlasti triibulisi ja pikki. Soki kudumisega on mul üldiselt raskusi. Kui oled ühe valmis saanud, tuleb ju teine ka veel teha....Saidki sellised! Nüüdseks ära ka juba kingitud ja kingisaaja tundus rahule jäävat.


















Kuna need ei olnud päris sellised sokid mis oleks mulle mõttelendu andnud, keerles mul peas juba uus sokipaar ja just ekstra konkursi tarvis. Mitu päeva ei teinud isegi algust, sest see mõte tundus hull, et veel ühed sokid teha(pole elu sees ühe aasta jooksul nii palju sokke teinud!) :D
Aga ikkagi tegin sokkidega algust, teadmata, mis nendest täpselt tuleb, ja kas üldse valmis saavad.Algne lõpptähtaeg 31.märts oli kohe käes ja minul ainult üks sokk valmis. Aga siis tuli uus teade, et lõpptähtaeg nihkus edasi 4 aprillile. Mul hakkas juba lootus tekkima, et ehk saavadki valmis. No ja saidki!! Sellised romantilise, vahuse ülekülluses...
Nüüdseks on konkurss läbi, tulemused peaks ka kohe, kohe teada saama. Viimati, kui hääletust vaatasin(2-3 tundi enne lõppu), mahtusid minu romantilised sokid esikolmikusse ära. Ootan põnevusega!!






Edit: 20.aprilli hommikul sain teada, et MINU ROMANTILISED SOKID VÕITSID KONKURSI!!

17 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Imekaunid!
Vot mina ei saa aru,kuda on üldse võimalik nii sugri-mugri-muksulisi-..... sokke teha:)P

Anneli ütles ...

Hiphiphuraaa! Õnne võidu puhul! :D
Diana võttis sõnad suust. Ok, ma saan aru et palmikud ja mummukesed.. aga lehed ja roosid ja sitsid, satsid, lipsud ... !!??
Kas Sul nt sellist mõtet korra ei tekkinud, et asi läheb liiga kirjuks? Sa oled väga julgelt kõiki varjante kasutanud..
Aga lõpptulemus on VÕIMAS!! Võtab sõnatuks! :D

Merike ütles ...

Nende sokkide nägemine jättis mul hetkeks suu lahti ja silmad punni pähe. Võrratud lausa!!! Palju õnne võidu puhul!!!

Triin ütles ...

Auga välja teenitud võit :) Imekaunid sokid, nii romantilised!!! Palju õnne võidu puhul!

Külli ütles ...

Imeilusad sokid! Õnne!

Drex ütles ...

Ülikõvad sokid! ja just, tavalisi sokkegi kududa piin (kaks tk ikkagi) siis sellist sigri-mugri veel eriti! Kujutan ette, et esimene neist läks palju kiiremini, kui teine, lihtsalt huvist, milline hakkab välja nägema :P

Kai:) ütles ...

No võit on läinud vaieldamatult õigesse kohta!!Õnnitlused....ja ülikõvad sokid,tõesti!

Monika ütles ...

Palju, palju õnne võidu puhul! Need sokid on seda 101% väärt!

Sirtsuk ütles ...

Tänan!
Smile-tegelikult ei tekkinud jah sellist tunnet, et liialdaksin, eesmärk oligi selline üleküllus, aga kui tagantjärgi mõelda, äkki oleks võinud ikkagi rappa minna! :D

Drex-Tegelikult pidin mõlemad sokid kiiresti valmis saama, et aega mahtuda.
Aga nendega oligi nii, et kõigepealt igav sokikodudumine ja pärast kaunistamine. Vot kaunistamist võiksin ma pidevalt sokkidele teha, kui keegi sokid valmis kooks! :D

mermaid ütles ...

Palju õnne!
Sokid väga lahedad!

Diana Tammann ütles ...

Palju õnne võidu puhul! Need on Kõige Romantilisemas sokid, mida näinud olen! Ja väga kaunid! :))

Sirtsuk ütles ...

Tänan Linda ja Diana!

Anonüümne ütles ...

Need on kõige ilusamad sokid, mida näinud olen. Ma vist ei julgeks selliseid jalgagi panna, käiksin aeg ajalt ainult imetlemas.

Sirtsuk ütles ...

Tänan Anne-Mai! Õnneks on talveperiood veel kaugel ja saan kuni selleni neid imetleda, siis aga peaks vist tarbima ka ikka! ;)

Siret ütles ...

Palju õnne sokivõidu puhul!!! Aga nad on ka tõeliselt uhked - pean ütlema "Wau!" !! :)

Sirtsuk ütles ...

Aitäh, Siret! :)

Heli ütles ...

Kui neid imelisi põlvikuid nägin, ahmisin õhku - need on lihtsalt fantastilised.