pühapäev, 28. veebruar 2010

Sussid



Isetegija susside projektis sai end kirja pandud, sest mulle oleks vaja küll uusi susse. Nüüd aga jõudsin napilt aja sisse. Homme viimane päev susse esitada.
Sussid on vilditud ja peale tikkisin oma lemmikmaasikad.
Tegelikult taldadega ei ole ma sugugi rahul, sest nahk, mida kasutasin oli liiga jäik ja musta tugevat kapronniiti ka ei olnud. Aga pean rahule jääma, sest hetkel mul paremat varianti pole.












Edit:
Vigade parandus tehtud!
Musta niiti mul ei olnud, aga naha sain parema. Võtsin mustad tallad ära ja nüüd on pruunid tallad. Mõnusamalt ümber sussi.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Leidsing su uue blogi!
Ilusad sussid!

Kadi ütles ...

Ilusad sussid, punase-mustaga on üks mu lemmikuid värvikombinatsioone ka!
:)

Lillysmuul ütles ...

Issand kui ilusad sussid!!!!!!!!!