laupäev, 27. veebruar 2010

2005 aasta lõpus alustasin oma esimene käsitööblogiga.

Kõik oli uus ja huvitav minu jaoks. Käsitööd olen vähesel määral teinud alates keskkoolist.
Peale viimase lapse sündi (2005) , tekkis mul veel suurem soov midagi ise luua. Enda arvates olen nende aastatega palju arenenud. Ja loomulikult käin ma IT-s ikka edasi!

Kui Isetegija blogist aegajalt üle koliti teise kohta blogi pidama, siis mulle jäi see arusaamatuks, miks nad seda teevad?!?!
Nüüd aga "viskas" mul midagi üle(ma isegi tean, mis see midagi on, aga jätan selle enda teada) ja mõtlesin, et ehk ma ei tahagi hiljem blogides enam IT-st sõltuda ja teen algust siin ka.

Panen algatuseks siia tütrele tehtud kosmeetikakoti. Kuna mulle meeldb viimasel ajal väga tikkida, siis "suutsin" jällegi kotile rahvuslikku alatooni anda.


3 kommentaari:

miokas ütles ...

Mitte, et ma soovitaks Isetegijast ää minna, aga mul on rõõm, et nyyd saab su blogi rrs'iga jälgida. Nii mõnus kui blogiuudised koheselt postkasti potsatavad, mitte ei pea neid ÕIGIED ise kuskil otsimas käima :D

Kista ütles ...

Nii kena kotike, sellist tahaks kohe endale ka. Ja mitte kosmeetika peitmiseks vaid ikka linnapeal kekutamiseks.

Sirtsuk ütles ...

Tänan! :)